Ontdek Hoe Jij Binnen 3 Maanden je Vetpercentage Kan Verlagen en Meer Spierdefinitie Kan Krijgen, Zonder je Leven Op Een Cardio Apparaat Door te Brengen.

arrow-down

Wil je eindelijk dat lichaam waar je trots op bent?

Zo ja, lees dan elke letter op deze pagina en ontdek hoe je volgend jaar zelfverzekerd en in optimale shape over het strand kan lopen, met extra aandacht van de vrouwen (of je eigen vrouw ;-)

  • Fit, sterk, gezond, zelfverzekerd zijn, en lekker in je vel zitten
  • Snel en effectief je ideale fysiek bereiken, ongeacht leeftijd, niveau of startpunt
  • Een gezonde levensstijl hanteren zonder jezelf eindeloos te pijnigen 
  • De JUISTE kennis over training en voeding (door de bomen het bos weer zien)
  • Geen jojo effect, geen buikvet, geen overgewicht. WEL eten wat je lekker vindt 
  • NIET voor ongemotiveerde mannen die geen vooruitgang willen

Ben jij weleens onzeker of je het wel goed doet?

Ken je dat gevoel van frustratie? Je bent super gemotiveerd gestart maar ziet na maanden hard werken weinig vooruitgang. Je lichaam verandert niet terwijl je het idee hebt dat je je training en voeding op orde hebt. Het lijkt wel alsof je stil staat, terwijl andere mannen in jouw sportschool veel sneller progressie lijken te maken.

kennis-training-voeding

Je gaat bij jezelf te raden of je het wel goed doet. Klopt jouw kennis over training en voeding wel? Doe je het wel goed? Je raakt gefrustreerd, en raakt je plezier en motivatie kwijt. Het voelt alsof je niet vooruit komt en je denkt soms aan opgeven (wat je absoluut niet moet doen!). 

Je eet gezond en traint hard. Toch blijft het resultaat uit.

Je hebt het gevoel dat je alles probeert maar niets lijkt echt te werken. Je eet gezond en gaat een aantal keer per week naar de sportschool. Toch verandert je lichaam niet zoals je wilt en hou je het gevoel dat je niet het maximale eruit haalt. 

Herken je jezelf in dit verhaal? Geloof me, je bent niet de enige! Ik werk dagelijks met mannen die dit gevoel hebben. Ze zitten niet lekker in hun vel en willen verandering. Anderen willen er gewoon op hun best uit zien.

Fitter, sterker, slanker, strakker, gezonder, gespierder. Ik hoor ze allemaal dagelijks. Wat je fysieke doel ook is, de vraag is: hoe krijg je dit voor elkaar? 

frustratie-motivatie

Veel mannen willen er niet alleen beter uit zien. Ze willen zich ook beter voelen.

gespierde-man-zelfvertrouwen

Veel mannen die ik spreek voelen zich onzeker, zitten niet lekker in hun vel, voelen zich ongezond, hebben niet het lichaam waar ze van dromen, of vinden zichzelf te dun of te dik.

Ze kunnen de kinderen niet meer bijhouden, hebben een laag libido, voelen zich niet meer aantrekkelijk (ik weet dat dit vrouwelijk klinkt maar geloof me dat veel mannen dit ook vinden). Dit wekt onzekerheid, frustratie en in sommige gevallen angst op. 

Hoe voel jij je over 6 maanden als je:

  • Nu blijft gissen wat wel en niet goed is, met als gevolg weinig tot geen resultaat
  • In de gym je tijd en energie blijft verspillen en lichamelijk niet vooruit komt
  • De verkeerde dingen blijft eten, teveel of te weinig eet, geen vet verbrand maar juist vet aankomt 
  • Zelfvertrouwen daalt, je niet lekker in je vel zit en niets lijkt te lukken in je leven 
  • Nog steeds op hetzelfde punt staat als waar je nu bent

Hoe zou jouw leven veranderen als je:

  • Exact weet wat je wil bereiken en de tools hebt om dit zo effectief en efficiënt mogelijk te doen
  • Wekelijkse progressie maakt zowel qua kracht en je fysiek, en daar nog meer motivatie van krijgt
  • De juiste balans weet qua voeding. Je eet wat je lekker vindt en verliest toch wekelijks vet 
  • Mentaal lekker in je vel zit. Vol zelfvertrouwen zit. Je voelt je alsof je de hele wereld aan kan
  • Over 3 tot 6 maanden jouw ideale lichaam hebt waar je trots op bent 

Stop met het verspillen van je kostbare tijd, energie en geld en werk zo effectief mogelijk richting jouw droomlichaam

Jouw "probleem" is helder. Je wilt fitter en sterker zijn, een strakker lichaam met een lager vetpercentage. Je wilt fysiek en mentaal lekkerder in je vel zitten. Vraag is: Hoe ga je dit bereiken? Welke dieet moet je volgen? Welke trainingsschema is het beste? Het antwoord is heel simpel.

Vandaag geef ik jou de twee "geheime" factoren die jij kan gebruiken om jouw lichaam te veranderen en wel succesvol jouw doel te bereiken

  • Een "dieet" methode die je weinig tot geen beperkingen oplegt en je dus lang vol kan houden
  • Een trainingsprotocol dat je leuk vindt om te volgen en dus lang vol kan houden

[Belangrijk] Alle fitness diëten hebben één doel: Zorgen dat jij je vetpercentage verlaagt met behoud van spiermassa.

Laat ik één ding voorop stellen: GEEN ENKEL FITNESS DIEET IS HEILIG! De één is niet perse beter dan de ander. Of je nou ketogenic diet, IIFYM, Intermittent Fasting, koolhydraatarm of een ander dieet volgt, ze hebben allemaal hetzelfde doel.

Dus welke methode moet je nou volgen om (maximaal of überhaupt) resultaat te bereiken? Heel simpel. Het fitness dieet dat voor jou het beste werkt!

Ik weet het. Dit klinkt niet echt als rocket science. Maar het is ook niet heel moeilijk. Resultaat bereik je door een methode te volgen die bij je past. Het past in jouw planning en dagelijks leven, je kan het daardoor consequent volhouden, het doet wat nodig is om jou richting je doel te brengen, op jouw tempo.

flexibel-dieet

Nogmaals: geen enkel fitness dieet is heilig. Toch geloven wij heilig in de methode die onze klanten en wij zelf dagelijks toepassen: Flexibel diëten.

Flexibel diëten geeft je de mogelijkheid om flexibel met voeding om te gaan zonder complete voedingsproducten uit te sluiten of jezelf keiharde regels op te leggen die je niet consistent kan toepassen.

De reden dat wij heilig geloven in flexibel diëten is omdat het, in tegenstelling tot veel andere fitness diëten, geen voedingsproducten uit sluit. Je kan dus eten wat je lekker vind waardoor je niet het gevoel hebt dat je "dieet".

Voordelen flexibel diëten:

  • Nooit meer bang zijn om "slechte" dingen te eten of naderhand een schuldgevoel te hebben
  • Nooit meer jezelf uithongeren en maar hopen dat je vet verbrand
  • Nooit meer die taart over slaan op een verjaardag omdat je bang bent dat je meteen vet aankomt  
  • Nooit meer te horen krijgen dat je niet "gezellig" bent omdat je alleen maar wortels eet
  • De juiste balans, eten wat je lekker vindt waardoor het niet voelt als een dieet 
  • Een gezonde leefstijl hanteren waarbij ook ruimte is voor wijn, chocola en andere lekkernijen   
  • Keuze hebben uit alle voedingsproducten, dus ook geschikt voor vegetariërs en vlees/vis eters
  • Weinig beperkingen. Ruimte voor genieten zodat je consistent kan zijn op de lange termijn (dat is namelijk wat resultaat geeft!)

[Belangrijk] Krachttraining is essentieel voor jouw gezondheid en vitaliteit, nu en op latere leeftijd.

krachttraining

Flexibel diëten is dus één element voor succes. Het andere element is meer training.

Is jouw doel een lager vetpercentage, meer spierdefinitie, beter in je vel zitten, gezond zijn en je mentaal lekker voelen (omdat je fysiek in top shape bent)?

Als één van bovenstaande dingen jouw doel is dan is daar een oplossing voor: krachttraining.

Krachttraining is hetgeen wat jouw lichaam gaat helpen veranderen. Het versterkt je spieren waardoor je strakker in je vel komt te zitten. Daarnaast krijg je meer kracht wat ervoor zorgt dat je beter kan functioneren in het dagelijks leven.

Voordelen krachtraining:

  • Krachttraining versterkt je spieren wat zorgt voor een betere stabiliteit en functionaliteit
  • Het zorgt voor spierhypertrofie en voorkomt spierverlies (tijdens het diëten)
  • Het voorkomt lage rugpijn (indien juist toegepast) en andere lichamelijke pijntjes   
  • Het vergroot de botdichtheid, en zorgt voor een betere controle over het lichaam (belangrijk als we ouder worden)
  • Het heeft een positief effect op insulinegevoeligheid, je metabolisme (zowel rust als glucose), bloeddruk, en verlagen van het vetpercentage 
  • Het verbetert het proces van vertering van voedsel in je maag/darmstelsel   
  • Het is goed voor hart- en vaatstelsel
  • Het werkt gevoelens van angst, stress en depressie tegen
  • Het vergroot het zelfvertrouwen en verbetert het cognitief presteren

Andere positieve aspecten van krachttraining:

  • Nooit meer uren op een cardio apparaat staan om calorieën te verbranden (die je er aan de andere kant weer aan vreet)
  • Geen tijd en energie meer verspillen en lichamelijk niets vooruit komen

Krachttraining biedt zoveel voordelen dat het bijna ondenkbaar is waarom jij niet aan krachttraining zou willen doen, of dit nou thuis, in het park of in de gym is

Jij kan binnen nu en 3 maanden een lichamelijke verandering door maken waar je versteld van zal staan!

Ok, je bent online naar informatie aan het zoeken. 

Je wilt iets bereiken en bent deze pagina tot zover nog aan het lezen. 

Je weet dat jij het lichaam kan krijgen waar je van droomt door de juiste aanpassingen te maken aan je training en voeding.

Daarom is het belangrijk dat je door leest omdat ik jou exact ga laten zien hoe jij binnen 3 maanden met veel zelfvertrouwen en trots voor de spiegel kan staan.

Het is een volledig uitgeschreven 12 weken protocol wat jou aan de hand mee neemt en jou helpt om jouw fysieke doel te bereiken.

Dit is wat jou gaat helpen om echt resultaat te bereiken: het Droog Trainen Protocol

dtp-mannen-ebook

Het Droog Trainen Protocol is een programma voor een complete transformatie, fysiek en mentaal. Dit e-book kost normaal €67!

  • Tijdloze nuttige en correcte informatie, samengevat in één digitaal protocol
  • Geen onnodige fitness nonsense of informatie overload 
  • Alle informatie over training en voeding die jij nodig hebt om jouw ideale fysiek te bereiken
  • Simpel uitgelegd voor elk niveau

Wat krijg je in het Droog Trainen Protocol:

  • Alle simpele en praktische informatie (op expert niveau) die je nodig hebt over training en voeding
  • We berekenen je calorieën, vetten, koolhydraten en eiwitten
  • We vertellen je hoe je lichaam werkt en hoe je je lichaam in optimale vetverbrandingsmodus krijgt
  • We leren je hoe je middels flexibel diëten jouw doel kan bereiken
  • Je ontdekt wat krachttraining inhoudt en op welke wijze je cardio training effectief kan gebruiken
  • Je krijgt uitleg over progressief moet trainen voor optimaal resultaat   
  • We leggen je uit waarom lifestyle factoren belangrijk zijn voor het beste resultaat en hoe je dit kan optimaliseren
  • We geven je de tools die je nodig hebt om te geloven in jezelf waardoor je gemotiveerder dan ooit richting jouw doel kan werken

Wat bereik je met het Droog Trainen Protocol:

  • Nooit meer gissen of je het goed doet. Alle informatie die je nodig hebt in één overzichtelijk protocol
  • Een ideale start met heldere informatie zodat je snel resultaat ziet (dit zorgt voor nog meer motivatie)
  • Niet meer bang zijn voor eten en geen vreetbuien meer. Genieten van het leven hoort erbij. Het leven draait niet alleen om fitness  
  • Meer zelfvertrouwen omdat je fysiek vooruit gaat. Je verbrand vet en krijgt meer spierdefinitie
  • Geen schuldgevoel meer. Je weet de juiste balans en werkt in jouw tempo richting je doel 
  • Effectief trainen zonder plateaus. Jij maakt wekelijks progressie en ziet je lichaam groeien   
  • Plezier en motivatie terug waardoor jij je 110% wil inzetten
  • Tevreden zijn met en trots zijn op jezelf en je lichaam

Extra voordelen:

  • Door de bomen het bos weer zien en een einde aan de vele mythes in fitness land
  • Vele duizenden euro's aan kennis en tijd voor jou gebundeld in één waardevol protocol  
  • Dit protocol bespaart jou een hoop geld, tijd, energie en frustratie
  • Alle informatie uit het protocol bekijken op je favoriete smartphone, tablet, reader of pc. Zo heb je de informatie altijd bij de hand
  • Levenslang toegang tot de informatie van het DTP zodat je altijd terug kan kijken als je je kennis wilt opfrissen
  • Je ontvangt alle updates die in de toekomst gedaan worden, geheel gratis. Je blijft dus altijd up to date
  • Je volgt het protocol in jouw eigen tempo. De informatie is tijdloos en kan je op elk moment in je leven weer toepassen indien je dit nodig acht   
  • Je past de informatie toe zodat het in jouw leven past, of je nou ploegendienst werkt of op vakantie gaat

Het DTP heeft inmiddels honderden gemotiveerde klanten met succes geholpen. De resultaten spreken voor zich. 

Rick_voor_en_na


Wat Rick zegt over het DTP: "Ik zag de challenge niet als straf dus heb ook gewoon een drankje gedronken in het weekend of taart gegeten op een verjaardag. En ben ook weleens naar een festival geweest. Maar pakte het daarna wel gewoon weer vol op. Ik heb er met plezier aan meegedaan en wil daarom de mannen achter het protocol bedanken voor het boekwerk en daarbij behorende hulpmiddelen en de begeleiding op de pagina."


Wat Roland zegt over het DTP: "Na jaren te zwaar zijn en toch sporten raakte ik een beetje in de veronderstelling dat ik niet snel nog een keer weer lekker strak in mijn vel zou gaan zitten. Het DTP is een heel duidelijk programma wat voor iedereen te volgen is. Ik ben er 200% voor gegaan. En kreeg er steeds meer lol in. De coaches waren heel behulpzaam en vriendelijk. Ik ben meer dan 10 kilo kwijt en mijn vetpercentage is 8% gezakt. Het plan ligt voor je klaar alleen jij moet het nog uitvoeren."

kaj


Wat Kaj zegt over het DTP: "Voor mij was het heel verrassend om te zien hoe snel er resultaat zichtbaar was. Wat ook erg fijn was, is de bereikbaarheid van de trainers dankzij de Facebook groep. Maar waar het allemaal om draait is natuurlijk resultaat! In 12 weken tijd ben ik van een vetpercentage van 17% gezakt naar 10% en in gewicht van 82 naar 77 kilo. Dus al met al super tevreden! Daarnaast heb ik alleen maar meer motivatie gekregen om verder te gaan met trainen en op een goede manier om te gaan met voeding, en no worries, die pizza of hamburger kan ook gewoon af en toe!"

Wat is jouw investering voor het DTP?

Wat is het jou waard om eindelijk jouw ideale fysiek te bereiken? Wat is het jou waard om lekker in je vel te zitten?

Stel jezelf eens de volgende twee vragen:

  • Wordt mijn lichaam, gezondheid en fitheid er beter of slechter van als ik toegang heb tot deze informatie en tools?
  • Kom ik als persoon, partner, vader, werknemer of ondernemer beter of slechter voor de dag als ik fit, sterk, energiek en zelfverzekerd ben?  

Is je antwoord op beide vragen beter? Lees dan nog even verder. Je zal zien dat de investering minimaal is voor wat je ervoor terug krijgt.

We hebben lang nagedacht over een geschikte prijs voor het DTP. Wat wij belangrijk vinden is om zoveel mogelijk mensen gelukkig te maken door ze te helpen in de reis richting een betere versie van zichzelf. 

Daarom moet het betaalbaar zijn voor iedereen. Dus ook voor jou...

De totale waarde van het DTP is op dit moment €249 (DTP €67 inclusief €182 bonussen)

Maar dit is niet de investering die jij hoeft te doen als jij nu in actie komt en vandaag besluit je leven te veranderen. 

dtp-mannen-ebook

Het Droog Trainen Protocol:

Ontvang het complete Droog Trainen Protocol direct in je mailbox en start vandaag nog met het werken richting de beste versie van jezelf!

Nu tijdelijk verkrijgbaar voor maar €47.

betaalmogelijkheden

Tijdelijk ontvang je deze bonussen t.w.v. €182 GRATIS.

12 Weken Trainingsprotocol (gym)

Normaal €47. NU GRATIS!

  • 3 Trainingsfases met progressieve opbouw
  • Schema's voor 3, 4 en 5 dagen per week
  • Handige pdf bestanden voor in de gym op je smartphone of om te printen
  • Schema's voor 3, 4 en 5 dagen per week
trainingsschema fase 1

bodyweight-protocol-mannen

12 Weken Trainingsprotocol (thuis)

Normaal €47. NU GRATIS!

  • 3 Trainingsfases met progressieve opbouw
  • Schema voor 4 dagen per week
  • Alle oefeningen op lichaamsgewicht, geen accessoires nodig (ook met accessoires uit te voeren)
  • Ideaal voor thuis of op reis

Macronutriëntencalculator

Normaal €37. NU GRATIS!

  • Simpel jouw gegevens invullen (geen lastige berekeningen!)
  • Exact jouw ideale start calorieën berekend
  • Exact jouw vetten, koolhydraten en eiwitten  verdeling berekend
  • Direct starten met jouw persoonlijke plan!
macronutriënten-calculator
ebook_objectief_progressie_meten_ipad

E-book "Objectief Progressie Meten"

Normaal €27. NU GRATIS!

  • Nooit meer gissen of je progressie maakt. Meten is weten!
  • Alle tools die jij nodig hebt om objectief te meten (Excel bestanden meegeleverd)
  • Leren waarom de weegschaal alleen een slecht meetinstrument is
  • Leren hoe jij niet meer in paniek hoeft te raken maar met een gerust hart jouw reis kan vervolgen

Lijst Voedingsproducten

Normaal €17. NU GRATIS!

  • Alle populaire voedingsproducten in één handige lijst
  • Voedingsproducten per categorie uitgeschreven
  • Calorieën, vetten, koolhydraten en eiwitten overzichtelijk weergegeven
voedingslijst
voedingslogboek-mannen

Trainings- en Voedingslogboek

Normaal €7. NU GRATIS!

  • Handig document om jouw training en voeding te loggen per dag
  • Jouw training en voeding overzichtelijk in één document (Excel bestand)

Onze "core business" is het resultaat van onze klanten. Dit is wat ze zeggen over het Droog Trainen Protocol:

facebook_comment_3_bertil
facebook_comment_1_bertil-2
facebook_comment_4_steve
facebook_comment_13_roland
facebook_comment_6_chris
facebook_comment_8_jochen
facebook_comment_11_mark

Twijfel je of het DTP voor jou wel geschikt is? Geen probleem...

Ben je er niet zeker van of het Droog Trainen Protocol bij jou past? Geen probleem. Je mag het DTP van ons 90 dagen testen. Daarnaast bieden wij een 100% tevredenheidsgarantie van 90 dagen. Mocht jij binnen 90 dagen niet de resultaten behalen waar jij op had gehoopt, laat ons via e-mail weten waarom het volgens jou niet gelukt is en we storten direct je volledige bedrag terug. Zoveel vertrouwen hebben wij in ons product.

niet-goed-geld-terug-tevredenheidsgarantie

Veelgestelde vragen

Hoe ontvang ik het product?

Welke betaalopties zijn er beschikbaar?

Is het Droog Trainen Protocol geschikt voor alle leeftijden?

Ik kan niet direct beginnen. Is dat een probleem?

Kan ik dit product gebruiken om af te vallen?

Krijg ik een compleet voedingsschema geleverd bij het Droog Trainen Protocol?

Ik weet niet zeker of dit voor mij werkt. Wat moet ik doen?

Moet ik me aan een streng voedingspatroon houden?

Hoe verloopt het betaalproces?

Krijg ik coaching bij het DTP?

Wat krijg ik precies als ik het Droog Trainen Protocol koop?

Hoelang duurt het voordat ik resultaat ga zien?

Ik begin helemaal vanaf 0. Is het trainingsschema geschikt voor mij?

Kan ik helemaal geen cheatmeals eten?

Hoe gaat het verder als de 12 weken om zijn?

Wat als ik niet tevreden ben over mijn aankoop?

Ik heb een vraag die hier niet vermeld staat. Wat moet ik doen?

Ben je klaar voor verandering? Ga vandaag nog aan de slag met een bewezen stappenplan: het DTP.

dtp-mannen-ebook

Het Droog Trainen Protocol:

Ontvang het complete Droog Trainen Protocol direct in je mailbox en start vandaag nog met het werken richting de beste versie van jezelf!

Nu tijdelijk verkrijgbaar met 80% korting voor maar €47.

betaalmogelijkheden

P.S.:: Ik weet hoe het is. Ik ben ook op het punt geweest waar jij nu bent. Ik heb ook vaak het gevoel gehad dat het te lang duurde. Of op het punt dat ik nauwelijks vooruitgang meer dacht te zien. Dit kwam omdat ik niet wist wat ik aan het doen was! Maar geloof me als ik zeg dat je een mooi droog gespierd lichaam kan krijgen, ongeacht je leeftijd, hoe je er nu uit ziet of wat je ervaring met training en voeding is. Je zal een enorme voorsprong hebben op anderen vanwege de informatie die je met het DTP in je bezit krijgt. Je zal door plateau's heen breken als je denkt dat het niet beter kan. Met de informatie in het Droog Trainen Protocol zal jij fitter, sterker, droger en gespierder worden dan ooit tevoren! Ik leef zelf volgens de principes uit het DTP en pas het dagelijks toe in mijn eigen leven. Dit zorgt ervoor dat ik in shape ben wanneer ik wil en ondertussen geniet van het leven.

henry-voor-na-10-weken-progressie

Henry

P.P.S.:: Mis deze kans niet! Dit is de meest waardevolle informatie over het creëren van je ideale fysiek die er op dit moment online te vinden is. De informatie is tijdloos dus bij aanschaf van het Droog Trainen Protocol hoef je nooit meer een ander product te kopen. Daarnaast heb je levenslang toegang en kan je het product onbeperkt downloaden voor eigen gebruik. 

JA, ik wil direct starten om een droog en gespierd lichaam te krijgen!

Copyright 2013 - 2018 Droog Trainen Academie. Alle rechten voorbehouden.

kvk nummer: 63416107 BTW nummer: NL855226298B01

Heb je vragen? Neem contact op via info@droogtrainenacademie.nl of info@droogtrainen.com