Ben Je Jouw Kostbare Tijd, Energie en Geld Aan Het Verspillen?

Ontdek Hier De 3 Grootste Fouten Waardoor 99% Van De Mannen Hun Vetpercentage Nooit Omlaag Krijgen

Insert Video

Ik Heb Jarenlang Alle Fouten Gemaakt Die Er Bestaan... Nu Ben Ik In Mijn Beste Shape Ooit

Welkom, mijn naam is Rinus.


Eigenaar en coach van Droog Trainen Academie (samen met mijn maat Henry).


Sinds 2013 helpen wij dagelijks mannen met het bereiken van hun fitness doelstellingen.


Jij bent hier beland omdat je hulp nodig hebt bij het verlagen van jouw vetpercentage.


Wil jij in de beste shape van je leven komen? 

flexibel-diëten-rinus

Op deze pagina ga ik je laten zien wat ervoor nodig is om dat doel te bereiken.


Inmiddels hebben wij 500+ mannen geholpen met het verlagen van hun vetpercentage en het krijgen van het lichaam waar ze trots op (mogen) zijn


Deze mannen zijn gestopt met jojo-en, eten lekker en veel, genieten van het leven (met hamburgers en bier).


Wie wil dat nou niet? ;-)


Deze mannen zitten lekker in hun vel en zien er goed uit.


En ze kunnen dit moeiteloos vasthouden. 


Het heeft bij mij persoonlijk heel lang geduurd voordat ik het lichaam had waar ik echt trots op was.


Ik ben in mijn leven meer uit shape geweest dan in shape.


Sinds mijn jeugd ben ik al bezig met sport.


Voetballen, zwemmen, boksen, fietsen, hardlopen. Ik deed vooral wat ik leuk vond.


Rond mijn twintigste begon ik met krachtsport.


Ik wilde groot en sterk worden. Atletisch vooral.


Nu bijna 20 jaar later heb ik (eindelijk) het lichaam waar ik super trots op ben.


Maar dit heeft me veel bloed, zweet en tranen gekost. 


Ik heb nooit aan opgeven gedacht. Ik ben gelukkig altijd door gegaan.


Ik was vastberaden om mijn doel te bereiken.


Maar er zijn genoeg momenten geweest waarbij ik dacht: Waar doe ik het allemaal voor?


Ik heb echt van alles geprobeerd, en meer.


Verschillende diëten, verschillende trainingsschema's.


Vaak kant-en-klare dingen die ik in boekjes las, of op internet zag.


Ik deed alles waarvan ik dacht dat het "goed" was.


Ik deed dingen die ik niet leuk vond.


Dingen die praktisch totaal niet in mijn leven paste.


Het meeste werkte niet voor mij, of gaf minimaal effect.


Soms zag ik mijn lichaam veranderen. Dat gaf dan even nieuwe motivatie.


Maar mijn lichaam werd nooit wat ik ervan verwacht had.


Achteraf heb ik heel veel tijd, energie en geld verspild.


Ik was uit shape of "semi" fit.


Nooit in de beste shape van mijn leven.


Toen besefte ik me wat er mis was. Ik deed eigenlijk maar wat.

Door Kennis Te Vergaren Over Training, Voeding En Het Menselijk Lichaam Heb Ik In Korte Tijd Enorme Stappen Gemaakt

De laatste vijf jaar ben ik me echt gaan verdiepen in krachtsport, voeding en de werking van het menselijk lichaam.


Ik wilde het antwoord op die voor mij belangrijke vraag. 


Wat is ervoor nodig om "echt" in shape te raken?


Strand shape. Fotoshoot shape. Podium shape (nooit ambitie voor gehad maar toch).


Wat het doel ook zou zijn. Hoe bereik ik dat?


Ik heb opleidingen gevolgd, veel websites en boeken gelezen.


Ik kwam erachter dat ik jarenlang verkeerd bezig was geweest.

rinus-vetpercentage-7-procent

Augustus 2018 Rinus 7,1% vetpercentage (DXA scan)

Ik had fout op fout gemaakt, puur omdat ik niet wist wat ik aan het doen was.


Ik had de klok horen luiden maar achteraf bleek dat ik nooit wist waar de klepel hing.

Onze Grootste Fout Is Dat We Jarenlang Onze Informatie Uit De Verkeerde Bronnen Kregen

Jarenlang heb ik geluisterd naar "geheimen" van guru's die mooi weten te vertellen wat ervoor nodig is om je droomlichaam te krijgen.


Wat de guru's vertellen zit vrijwel altijd een kern van waarheid in.


Het klinkt aantrekkelijk.


Bijna te mooi om waar te zijn (wat het vaak ook is).


Vaak vertellen ze niet het hele verhaal.


Puur omdat ze geen "echte" guru zijn, of omdat ze je willen lokken om hun product(en) te kopen.


Ik heb veel van die producten gekocht, zonder echt resultaat.


Ik heb jarenlang trainings- en voedingsadviezen gevolgd die niet voor mij werkten.

Tot ik gelukkig bij de "juiste" mensen terecht kwam.


Mensen die het beste voor hebben met de fitness industrie en deze industrie willen veranderen van "zoveel mogelijk geld verdienen" naar "mensen oprecht helpen".


Henry en ik hebben ons de laatste jaren enorm verdiept in krachttraining en voeding op basis van wetenschap.

foto-mike-israetel-jared-feather

Londen 2018: Seminar Revive Stronger met Mike Israetel en Jared Feather

Wat is er nou daadwerkelijk onderzocht en bewezen?


Wat werkt echt en wat is "guru onzin"?


We gingen van "eerst supplementen kopen" (want daar wordt je groot en sterk van?!) naar effectief trainen en een voedingspatroon wat bij ons en onze fitnessdoelstelling past.


Er ging een wereld voor ons open.

De Fitness Industrie Draait Voor Een Groot Gedeelte Om Geld Verdienen, Niet Mensen Te Helpen Om Echt Resultaat Te Bereiken

Henry en ik hebben de laatste jaren ons echt verdiept in de materie.


We blijven onszelf ontwikkelen d.m.v. opleidingen, seminars, podcasts en het lezen van boeken.


Inmiddels hebben Henry en ik veel ervaring, zowel met onszelf als met onze klanten.


We weten exact wat werkt, en waar je wellicht beter wat minder aandacht aan kan besteden.


foto-seminar-mark-coles

Nottingham 2017: Seminar M10 met Mark Coles

We weten ook exact wat niet werkt(!).


Door veel te werken met klanten kwamen we erachter dat heel veel mensen niet echt weten wat ervoor nodig is om hun vetpercentage te verlagen.


Laat staan hun droomlichaam werkelijkheid te laten worden.


Ze maken net als ons vroeger fout op fout, en krijgen nooit de beloning waar ze zo hard voor werken.


We kwamen erachter dat ze vrijwel allemaal geen resultaat bereiken door hoofdzakelijk drie dezelfde fouten:


1. Ze eten teveel of te weinig (vaak veel te weinig)


Energiebalans is de belangrijkste factor als het gaat om het verliezen van vet.


We zullen minder moeten eten en/of meer moeten bewegen om ervoor te zorgen dat ons lichaam effectief vet gaat verbranden.


Veel mannen leven met de gedachte dat hoe minder ze eten hoe meer vet ze zullen verbranden.


Energiebalans is de belangrijkste factor als het gaat om het verliezen van vet.

energiebalans

We zullen minder moeten eten en/of meer moeten bewegen om ervoor te zorgen dat ons lichaam effectief vet gaat verbranden.


Veel mannen leven met de gedachte dat hoe minder ze eten hoe meer vet ze zullen verbranden.


Het resultaat is dat het vetverlies in het begin op gang komt maar vrij snel stokt.


Ons lichaam is namelijk een zeer slim mechanisme dat zich snel aanpast aan de omstandigheden waarin het verkeert. 


Door te weinig eten bestaat de kans dat je meer vatbaar wordt voor vetopslag.


Daarnaast riskeer je meer verlies van spiermassa omdat er te weinig "goede" voeding binnen komt.


Aan de andere kant zijn er mannen die simpelweg teveel eten. Vaak ligt aan het feit dat ze kennis over hun lichaam en voeding missen.


Ze denken dat ze het goed doen. Het resultaat blijft echter uit.


2. Ze "verbannen" bepaalde soorten voedingsstoffen om vet te verliezen


Je hebt vast weleens iemand in je omgeving gehad die goed resultaat heeft bereikt met een bepaald soort dieet, bijvoorbeeld koolhydraatarm.


Dit kan voor die persoon perfect werken.


Echter wil het niet zeggen dat het een methode is die bij jou en jouw fitness doelstelling past.


Mensen zijn veelal in de veronderstelling dat bepaalde voedingsstoffen "schadelijk" zijn voor hun proces om vet te verliezen.


slechte-voeding

Of dat deze voedingsstoffen niet passen in een gezond en voedzaam voedingspatroon.


De waarheid ligt net even anders.


Voor vetverlies maakt het namelijk niet uit wat we eten zolang onze energiebalans maar op orde is.


Je zou dus de hele dag rotzooi kunnen eten en toch vet verliezen zolang je energiebalans op orde is.


Natuurlijk is wat we eten ontzettend belangrijk.


Als jij je lichaam voedt met de juiste voeding zal je veel sneller een veel mooier resultaat bereiken.


Voedingsproducten of -groepen uitsluiten is niet nodig om vet te verliezen.


Teveel restricties zorgen er vaak voor dat een dieet op de lange termijn lastig vol te houden is. 


En juist consistentie op de lange termijn is wat resultaat geeft.


3. Ze besteden hun energie aan de verkeerde soort training


Wellicht ben jij ook iemand die uren in de week in hetzelfde tempo op een cardio apparaat staat in de hoop dat de kilo's eraf vliegen.


Ik heb slecht nieuws voor je.


De kans dat je met die tak van sport succesvol wordt is zeer klein.


Ik zie bij mij in de gym veel mannen die al een jaar lang dezelfde routine hebben met eindeloze cardio.


Liefst op 4 verschillende apparaten in verschillende tempo's want dat werkt wel ;-)


Het resultaat is vaak dat ze er dit jaar hetzelfde uit zien als vorig jaar.


En volgend jaar hetzelfde als dit jaar.


Het is een methode die niet werkt.


Toch blijven zoveel mannen hier krampachtig aan vasthouden.


Cardiovasculaire training kan uitstekend een bepaald doel dienen binnen onze trainingen.


Het is echter een grote fout om daar je focus op te leggen.


Krachttraining is wat je lichaam vorm geeft door de spiermassa die er door opbouwen.


Die beach body krijg je dus niet door eindeloze cardio maar door progressief te trainen met gewichten.


Nu hoor ik je denken: Maar ik wil geen bodybuilder worden.


Deze opmerking krijgen we zo vaak als we mannen adviseren om krachttraining te gaan doen.


Ben maar niet bang.


Om een bodybuilder te worden vergt jarenlange toewijding en werken met een zeer goed trainings- en voedingsprotocol.


Je bent dus niet zomaar een bodybuilder. Daar is wel het een en ander voor nodig ;-)

Mannen Die Serieus Met Ons Protocol Aan De Gang Gaan Behalen Bijzondere Resultaten

vet-verliezen

Herken jij jezelf in één van bovenstaande fouten?


Ik weet van mezelf dat ik jaren terug ook van alles heb geprobeerd in de hoop dat het zou werken.


Totdat ik eindelijk ontdekte welke factoren echt resultaat geven.


Mannen die wel succesvol zijn in het bouwen van hun droomlichaam eten namelijk niet teveel of te weinig.


Ze snappen balans.


Ze weten hoe ze voldoende mogen en kunnen eten (geen honger hoeven te lijden) en toch vet kunnen verliezen.


Tegelijkertijd genieten ze van al hun favoriete voeding en drankjes zonder daarbij alle "leuke" dingen van het leven te schrappen.


Ze verspillen geen uren aan cardio in de hoop om af te vallen.


Ze trainen effectief om spiermassa op te bouwen (dit is namelijk wat je lichaam die beachboy vorm geeft).


Hieronder zie je wat mannen die onze methode volgen (en succesvol zijn) anders doen dan mannen die nooit resultaat zullen behalen.

De oude (niet effectieve) manier

  • Mannen die vet willen verliezen
  • Mannen met motivatie
  • Mannen die geen resultaat bereiken omdat:
  • Ze de juiste kennis missen
  • Ze hoofdzakelijk cardio doen
  • Ze teveel of te weinig eten en voedingsproducten uitsluiten

De nieuwe (effectieve) manier

  • Mannen die vet willen verliezen
  • Mannen met motivatie
  • Mannen die wel resultaat bereiken omdat:
  • Ze over de juiste kennis beschikken
  • Ze krachttraining en cardio combineren
  • Ze voldoende eten en eten waar ze zin in hebben

Geloof me als ik zeg dat vet verliezen en het lichaam van je dromen bouwen niet zo moeilijk is als je denkt ;-)


Er is geen magische pil.


Je zal ervoor moeten werken.


Maar onze methode geeft je alle informatie om in je beste shape ooit te komen.


Hier is de voornaamste reden waarom onze methode zo goed werkt:


We leggen weinig tot geen restricties op. 


We focussen ons slechts op enkele richtlijnen. Daarbuiten heb je de vrijheid om te eten en drinken wat je wilt.


De focus ligt op hard, effectief en slim trainen.

Restricties Is Één Van De Belangrijkste Redenen Waarom Mensen Diëten Niet Volhouden Op De Lange Termijn

Wij zijn geen "hardcore" bodybuilders die alles over hebben om een bepaald doel te bereiken (trouwens mega respect voor de mannen en vrouwen die dit wel doen!).


Wij zijn mannen die willen genieten van het "normale" leven.


We willen taart kunnen eten op een verjaardag als we daar zin aan hebben.


We willen uit eten kunnen gaan met vrienden en genieten van bier en lekker eten.


We willen lekker in ons vel zitten, ons fit voelen, en er op ons best uit zien.


Deze combinatie is absoluut mogelijk.


Dat bewijzen we zelf dagelijks door onze eigen shape te behouden en te genieten van alle leuke dingen die het leven te bieden heeft.


Onze klanten bewijzen dit door met ons product resultaten te behalen waar zij (en wij) enorm trots op zijn.


Alles draait om balans.


Die balans leren we onze klanten in ons product: het Droog Trainen Protocol 

Dit Is Wat Onze Klanten (en Henry) Bereiken In 8 Tot 12 Weken 

Joost_voor_na
tesimonial-diederik-voor-na
henry-voor-na-10-weken-progressie

Dit Is Wat Onze Klanten Zeggen Over Het Droog Trainen Protocol

facebook-comment-9
fb-comment-6
fb-comment-3
fb-comment-5
fb-comment-4
fb-comment-1
facebook-comment-10
fb-comment-2

Dit Krijg Je Als Je Vandaag Met Ons Droog Trainen Protocol Aan De Gang Gaat

E-book Voeding


Dit e-book bevat alle uitleg over voeding. We leggen je exact uit wat ervoor nodig is om op een gezonde, verantwoorde en duurzame manier je vetpercentage te verlagen met behoud van spiermassa.


We bespreken energiebalans, macronutriënten, micronutriënten, maaltijdfrequentie en -timing, supplementen en meer.

dtp-mannen-voeding

E-book Training


In dit e-book leggen we je uit wat effectief trainen is op basis van krachttraining. Daarnaast vertellen we je hoe je progressief moet trainen zodat jij altijd progressie kan blijven boeken.


Naast krachttraining bespreken we cardio en welke vormen het meest effectief zijn om bij te dragen aan jouw resultaat.

dtp-mannen-training

E-book Objectief Progressie Meten


In dit e-book leggen we je exact uit hoe jij kan meten of je de goede kant op gaat.


Veel mannen maken een grote fout door alleen naar de weegschaal te kijken. Hierdoor ontstaat vaak paniek en mensen raken gedemotiveerd. 


Wij leren je de juiste manier van progressie meten zodat je ontspannen van het proces kan genieten. 

ebook_objectief_progressie_meten_ipad

Macrocalculator


Niet zelf moeilijk rekenen of nadenken maar direct aan de gang.


Met deze macrocalculator berekenen wij binnen een seconde jouw persoonlijke gegevens voor je voedingsplan.

12 Weken Trainingsprotocol (voor de gym en thuis)


- Trainingsschema voor 12 weken met progressieve opbouw

- Schema's voor in de gym (3, 4 en 5 dagen per week)

- Schema's voor thuis (4 dagen per week)

- Cardio schema

- Handige PDF's die je kan printen of op te telefoon kan downloaden

bodyweight_protocol_mannen

Wat Beslis Jij Vandaag? Doorgaan Met Wat Je Altijd Doet Of Investeren In Jezelf?

In mijn ogen heb je nu twee keuzes:


1. Je klikt rechtsboven op het rode kruisje en gaat verder met wat je altijd aan het doen was (zonder resultaat).


2. Je investeert €47 in jezelf (en in kennis waar je de rest van je leven iets aan hebt) en gaat vandaag nog starten aan een reis waarvan ik je beloof dat je jezelf over 3 maanden dankbaar bent dat je vandaag deze keuze hebt gemaakt.


Wat wordt het?


Kruisje of investeren?


Als je nu nog aan het lezen bent is het tijd om te investeren in jezelf, geloof me.


Je wilt het, anders was je niet zover gekomen.


Je wilt niet meer je kostbare tijd, energie en geld verspillen aan dingen die niet werken.


Je wilt effectief bouwen aan het lichaam van je dromen terwijl je geniet van het leven.

Koop Vandaag Het Droog Trainen Protocol En Start Direct Met Ons Bewezen Plan (Eenmalig €47)

Na aankoop van het Droog Trainen Protocol ontvang je direct een mail van ons met inloggegevens. Hiermee kan je vandaag nog starten met het effectief bouwen van je droomlichaam.

See you on the other side ;-)


Rinus (en Henry)


PS. Voor de mensen die direct naar het einde van de pagina zijn gescrold, dit is de deal.


Dit product kost slechts €249 (geintje!).


Dit product kost eenmalig €47 en voorziet jou van alle kennis om:

henry-rinus

- Vandaag te starten met bouwen aan jouw droomlichaam

- Je vetpercentage te verlagen met behoud van spiermassa

- Eindelijk wel resultaat te bereiken i.p.v. je tijd, energie en geld te blijven verspillen


Dit alles doen we door jou te voorzien van praktische no-nonsense informatie waar je na het kopen van dit product direct mee aan de slag kan.


Voor eenmalig €47. Een stuk goedkoper dan een personal trainer á €40 tot €100 per uur ;-) en gegarandeerd succes als jij er serieus mee aan de gang gaat.


PPS. Als jij voor jezelf vandaag besluit dat jij je lichaam wilt veranderen dan garanderen we jou 100% resultaat. Dat durven we best te zeggen.


Onze klanten bewijzen dat namelijk al sinds het Droog Trainen Protocol bestaat.


Wat we van jou vragen is de mindset om serieus met dit protocol aan de gang te gaan.


Eerlijk is eerlijk.


Het gaat niet werken als jij niet gemotiveerd bent.


Je moet bereid zijn om te doen wat nodig is (wat helemaal niet zo moeilijk is).


Heb je niet de juiste motivatie dan hebben we liever niet dat je ons product koopt!


Tijd en energie verspillen en geld weggooien heb je waarschijnlijk al genoeg gedaan ;-)


Ik ben gemotiveerd om te knallen (klik hier) en laat deze kans niet aan me voorbij gaan!