Vet Verliezen Is Simpel. Toch Lukt Het Veel Mannen Niet.

Vet verliezen is in de basis heel makkelijk. Creëer een gezond en gebalanceerd voedingspatroon, beweeg voldoende (krachttraining en evt. cardio). Als dat resulteert in een negatieve energiebalans kan het niet anders dan dat je lichaam vet gaat gebruiken als energiebron. Je lichaam komt namelijk simpelweg energie tekort, en dus gaat het je vetreserves aanspreken. Klinkt simpel toch?

Veel mannen spenderen genoeg tijd in de gym om resultaat te bereiken. Toch lukt het ze niet.


Waarom krijgen dan maar zo weinig mannen het voor elkaar om vet te verliezen en hun droomlichaam te verwezenlijken? Er is nog nooit zoveel overgewicht geweest als nu. Ook veel mannen die wekelijks meerdere keren naar de gym gaan krijgen het niet voor elkaar om hun ideale lichaam te bouwen. Hoe kan dit?


Waarom? Het antwoord is in onze ogen simpel. Ze doen niet de juiste dingen.


Ervaring met onze klanten leert dat heel weinig mannen ECHT verstand hebben van training en/of voeding. Dat is begrijpelijk. Je kan namelijk niet overal goed in zijn. Maar ze weten dus simpelweg niet wat ze moeten doen om echte resultaten te bereiken. Daardoor blijven ze dezelfde dingen doen. In de hoop dat het resultaat op zal leveren.

Verwacht geen verandering als je dezelfde dingen blijft doen.


Wij vinden dat verspilling van tijd, energie en geld. Veel mannen trainen hard genoeg in de gym, Crossfit box of thuis. Genoeg om mooie resultaten te bereiken. Toch bereiken ze zelden de resultaten waar ze zoveel energie in steken. 


Stop met het verspillen van je kostbare tijd, energie en geld. Ga de juiste dingen doen.


Dus hoe bouw je nou je droomlichaam?


Het antwoord is wederom simpel. De juiste dingen doen.

Echte Mannen Echte Resultaten

voor-na-26
voor-na-28
voor-na-mark
voor-na-11

Waarom Wij Het DTP Geschreven Hebben

Dus wat zijn nou de juiste dingen? Eigenlijk komt het neer op een aantal zaken:


1. Richt je op het veranderen van je gedrag. Hierdoor ga je niet alleen voor korte termijn resultaat maar bouw je een levensstijl die jou motiveert om steeds betere resultaten te bereiken. Resultaat is immers de beste motivatie ;-)


2. Een gebalanceerd en flexibel voedingspatroon dat gericht is op jouw fysieke doelstelling. Genieten van het leven staat bij ons hoog in het vaandel. Met de juiste balans is het mogelijk om al jouw favoriete voedingsproducten te eten en drinken, en jouw ideale lichaam te bouwen. Het DTP richt zich op die "flexibele" balans.


3. Focus op krachttraining. Spiermassa is de basis voor een mooi gevormd lichaam. Krachttraining zorgt samen met voldoende proteïne voor spieropbouw en spierbehoud.


4. De juiste balans tussen kracht- en cardiovasculaire training, gericht op het verliezen van vet met behoud van spiermassa.


Het Droog Trainen Protocol richt zich op al deze elementen. We geven jou een compleet stappenplan waarbij we ons richten op korte termijn resultaat, en lange termijn succes. We helpen jou om niet meer afhankelijk te zijn van ons, of iemand anders.


Ken je deze uitspraak: "Give a man a fish and he will eat for a day. Teach a man how to fish and he will eat for a lifetime." Dit is de reden waarom we het DTP geschreven hebben.


Nou hoor ik je denken: "Je kan het mooi vertellen. Maar hoe ga ik dit allemaal doen?".


Herken jij jezelf in onderstaande voorbeelden?

 

  • De gym in lopen en eigenlijk geen (goed) plan hebben.


  • Daarna thuis komen en niet echt weten wat je kan en mag eten.


  • Voor je gevoel alles proberen maar je krijgt dat vet er niet af, laat staan dat je het idee hebt dat je een droomlichaam aan het bouwen bent. 


  • Gefrustreerd achter blijven omdat je niet weet wat je moet doen om je fysieke doel(en) te bereiken.


  • Misschien geef je zelfs op en laat je het lekker voor wat het is.


Geloof ons, je bent niet de enige. Wij hebben zelf exact hetzelfde meegemaakt.


Zet de juiste stappen en jij kan jouw ideale lichaam krijgen. Wij willen je graag helpen.

Het DTP is onze jarenlange kennis en ervaring, samengevat in een helder stappenplan.


Vele jaren, opleidingen, seminars, boeken, kennis, klanten en ervaring verder hebben wij ons droomlichaam, vrijwel het hele jaar door. Voor ons is het makkelijk omdat we weten wat ervoor nodig is om in shape te raken.


Wij helpen sinds 2013 mannen online om in hun beste shape ooit te komen. Met groot succes! Het is niet moeilijk. Je moet de juiste dingen doen. Daarom hebben we het DTP geschreven.

foto-seminar-mark-coles

Seminar M10 met Mark Coles

Voor Wie is Het DTP (En Voor Wie Niet...)

Het Droog Trainen Protocol is een samenvatting van onze jarenlange kennis en ervaring, zowel met onze klanten als onszelf. Het is zo geschreven dat jij er volledig zelfstandig mee aan de slag kan.


Het is een uitgebreid maar simpel stappenplan dat jou veel tijd, energie en geld bespaart (doordat je niet zelf hoeft uit te zoeken wat klopt en wat niet). Ga er serieus mee aan de gang en je gaat resultaat behalen, 100% gegarandeerd!


Het DTP is echter niet voor iedereen. Onze resultaten of die van onze klanten zijn niet standaard.


Al onze klanten zijn "toppers" die hard gewerkt hebben om hun resultaat te bereiken en hun leven te veranderen. Jouw succes, of het gebrek daaraan, is 100% jouw keuze en jouw verantwoordelijkheid.

Echte Mannen Echte Resultaten

rick-sneeboer-voor-na
roland-voor-na
voor-na-10
voor-na-21


Investeren in het Droog Trainen Protocol is investeren in jezelf.


Om succesvol te worden vragen we van jou:


  • De juiste motivatie.
  • Dat je bereid bent om uit je comfort zone te stappen.
  • Dat je bereid bent om tijd vrij te maken voor jouw gezondheid en je fitness doel(en).


Het DTP heeft heel veel levens positief veranderd. Jij kan ons volgende succes verhaal zijn. Dat heb je zelf in de hand ;-)


Niets in het leven is onmogelijk. Jij bent je enige beperking. Ga serieus met gezondheid en je fitness doel(en) aan de slag en ik durf je te beloven dat de kans groot is dat veel dingen in je leven positief zullen veranderen.

Dit Is Wat Je Krijgt 

Twee e-books (PDF) over training en voeding. Lees deze e-books door en je hebt alle kennis die je nodig hebt om met het DTP aan de slag te gaan. Deze informatie is tijdloos en kan jij nu en over 10 jaar toepassen (liefst nu uiteraard).

Een macrocalculator. Hiermee bereken je binnen een seconde de waardes voor jouw voedingsplan. Niet meer zelf moeilijk rekenen maar alle waarden overzichtelijk in één handig excel bestand.

Een 12 weken trainingsprotocol voor de gym voor 3, 4 of 5 dagen per week. Een 12 weken trainingsprotocol voor thuis voor 4 dagen per week. Uitleg over cardio. Alles in handige PDF bestanden.

Een gids over objectief progressie meten. In deze gids beschrijven we exact hoe jij op de juiste manier objectief progressie kan meten. Nooit meer jezelf gek laten maken door de weegschaal.

Deze toppers waren klaar voor verandering. Dit is hun resultaat...

Robin

Niet slaafs een programma volgen. Eenvoudig en duidelijk richtlijnen. Onze Belgische vriend Robin verteld

waarom hij fan is van het Droog Trainen Protocol. 

comment-robin

Joost

"Terugkijkend op de challenge van 12 weken kan ik niet anders zeggen dan dat ik trots ben op de resultaten die ik heb bereikt door de kennis en informatie van DTP toe te passen. 


Ik was al even bezig met sporten en voeding alleen kreeg ik het maar niet voor elkaar om echt alles eruit te halen wat er in zat. Ik boekte te weinig progressie en dat vervelende buikje wou maar niet krimpen. Tot ik DTP ontdekte. Alle informatie die je nodig hebt, gemakkelijk en in heldere taal in een overzichtelijk document. Daarnaast nog de progressie-tabellen, de calorieën-berekening en de trainingsschema’s. Een kind kan de was doen. 


En eerlijk is eerlijk, alle informatie is ook ‘gewoon’ op het internet te vinden. Maar gemak dient de mens. En Rinus en Henry hebben het zo goed beschreven dat niemand hoeft te zoeken en zich gewoon kan richten op de belangrijke dingen, hard trainen en goed eten. Dat er geen kant en klare menu’s bij DTP geleverd worden vind ik alleen maar prima. De mannen van DTP helpen je met berekenen wat je aan calorieën, koolhydraten, vetten en eiwitten moet eten en daarbinnen kan je eten wat je lekker en gemakkelijk vind. 


Wil je dan toch inspiratie voor wat je nog meer kan eten, vraag het eens in de facebook-groep. Deze groep heeft mij echt positief verrast want het is een club gemotiveerde, persoonlijke en eerlijke mensen die met elkaar meedenken en elkaar willen helpen. Rinus en Henry lezen ook alle posts en reageren op zo ongeveer alles. Bereid je wel voor dat de reactie van hen ook een schop onder je hol kan zijn als ze het idee hebben dat je er met de pet naar gooit. Voor mij werkt dat super motiveren. Ik starte met DTP met de verwachting om wel wat beter in m’n vel te komen maar het is veel meer dan dat. Het is informatie, uitdagend en motiverend. Als jij bereid bent om de moeite erin te stoppen en er echt voor wil gaan, dan staan Rinus en Henry voor je klaar en kom je met DTP echt strak in je lijf, met een vrachtwagen vol energie!


Rinus en Henry, bedankt!"

joost-comment

Alex

"Hallo Henry en Rinus, 

Hierbij mijn foto’s. Ik was iemand die ongeveer 4 keer per week naar de sportschool ging en bijna altijd hetzelfde uitzag. Voordat ik aan de challenge begon nog erger, zwembandjes om m’n middel. Maar hé.. dacht ik bij mezelf, hier doe ik het niet voor. Er moest iets veranderd worden, rigoureus zelfs. Zo heb ik besloten om het DTP te volgen, in het begin moest ik wel wennen met het calorieën tellen en oefeningen registreren.

Dankzij het DTP leer ik bewust met mijn voeding omgaan, qua hoeveelheid en timing, plus de voortgang van mijn trainingen. Waar ik vroeger wel zo nu en dan een training oversla, heb ik in deze 8 weken niet gedaan. Ik had een duidelijk plan en een doel ( zwembandjes eraf ).

Afgelopen 8 weken heb ik buiten mijn gezin en werk er alles aan gedaan wat ik kon doen, qua tijd en energie om een strakkere lichaam te krijgen. Ben van 74kg naar 64kg gegaan ( misschien iets te ijverig -10kg ).
Ben trots op het resultaat, Henry en Rinus bedankt!!"

Klik hieronder op de knop om  het Droog Trainen Protocol te bestellen. Nu slechts eenmalig €67.

Doorloop Deze Stappen Voor Gegarandeerd Succes 

Het DTP bestaat uit een aantal losse onderdelen die samen een compleet plan vormen. Hoe je het DTP succesvol gebruikt staat simpel uitgelegd in de e-books over training en voeding.


Doorloop deze simpele stappen voor gegarandeerd succes:


1. Start met het lezen van de e-books over training en voeding. Deze bevatten alle informatie die jij nodig hebt om echt resultaat te bereiken.


2. Na het lezen van de e-books bereken je met de macrocalculator de startwaarden van jouw voedingsplan.

Na het berekenen van de startwaarden voor jouw voedingsplan ga je aan de slag. Wij werken op basis van flexibel diëten. Je mag dus eten wat je wilt zolang je binnen de waardes van het plan blijft (calorieën en macronutriënten).


We helpen jou met het samenstellen van jouw voedingsplan. In het e-book over voeding leggen we je exact uit hoe je dit doet. 


3. Je combineert je voeding met één van onze trainingsprotocollen (of je eigen vorm van krachttraining) voor maximaal resultaat! 


4. Je blijft progressie meten zodat je weet dat je de goede kant op gaat. Hoe je dit doet leggen we je exact uit in onze  gids "Objectief Progressie Meten".


5. Je gaat je voedingsplan bijstellen indien nodig. Hoe je dit zelf doet staat duidelijk uitgelegd in het e-book over voeding. 

Dit Zeggen Onze Klanten

joost-comment
comment-jens
comment-robin
comment-alexander
comment-roy

Investeer Vandaag in Jezelf

dtp-mannen-ebook

Start Direct Met Het Droog Trainen Protocol

Klik hieronder op de knop om te bestellen. Na betaling ontvang je van ons binnen enkele minuten een e-mail met inloggegevens. Daarmee log je in op onze website.


Na inloggen kan je direct je product downloaden op jouw pc, laptop, tablet of smartphone.


NU VERKRIJGBAAR VOOR SLECHTS €67 EENMALIG.

betaalopties

Veelgestelde Vragen

Hoe ontvang ik het product?

Hoelang duurt het voordat ik resultaat ga zien?

Is het DTP geschikt voor alle leeftijden?

Ik kan niet direct beginnen. Is dat een probleem?

Kan ik dit product gebruiken om af te vallen?

Krijg ik een compleet voedingsschema geleverd bij het Droog Trainen Protocol?

Ik weet niet zeker of dit voor mij werkt. Wat moet ik doen?

Moet ik me aan een streng voedingspatroon houden?

Hoe verloopt het betaalproces?

Welke betaalopties zijn er beschikbaar?

Wat krijg ik precies als ik het Droog Trainen Protocol koop?

Krijg ik coaching bij het DTP?

Ik begin helemaal vanaf 0. Is het trainingsschema geschikt voor mij?

Kan ik helemaal geen cheatmeals eten?

Hoe gaat het verder als de 12 weken om zijn?

Ik heb een vraag die hier niet vermeld staat. Wat moet ik doen?

© 2019 Droogtrainenacademie.nl. KVK 63416107. Alle rechten voorbehouden.