sp-mannen-cover

Spiermassa Protocol: De Ultieme Gids Voor Spieropbouw

Alles in één compleet pakket om jouw droomlichaam te bouwen:
  • asterisk
    Hard, Effectief en slim trainen. Wij laten je exact zien hoe jij jouw spieropbouw kan maximaliseren door middel van deze 3 basis principes van training
  • asterisk
    Flexibel diëten. Wij geven jou alle kennis en tools die jij nodig hebt om effectief spiermassa op te bouwen d.m.v. de juiste voeding en een methode met minimale restricties 
  • asterisk
    Alles in eén pakket. Kant-en-klaar protocol waar jij vandaag nog volledig zelfstandig mee kan starten, ongeacht jouw niveau of ervaring

Ben Jij Er Klaar Voor? Koop Dit Protocol Nu (En Start VANDAAG Nog):

Moeite Met Het Opbouwen Van Spiermassa?

...Ontdek Hoe Ik 5 Kilogram Spiermassa Opbouwde In Slechts 12 Maanden.

rinus-voor-2017

Foto Rinus 25-07-2017

Ik hoor je denken: 5 kilogram spiermassa opbouwen in een jaar is toch niet zoveel? Laat ik beginnen te zeggen dat spiermassa opbouwen een lastig en langzaam proces is. Zeker als je al jaren aan krachttraining doet.


Als je naar mijn foto kijkt dan zou je niet zeggen dat ik al jaren aan krachttraining doe. Toch zijn dit jaren van ineffectief trainen, eten, drinken en niet de juiste dingen doen.


Je wilt niet weten hoeveel tijd en energie ik in de gym heb verspild. Dan hebben we het nog niet over het geld wat ik geïnvesteerd heb om dit droomlichaam te bouwen ;-) Ik heb jarenlang plezier gehad en heb er geen spijt van maar wat had het sneller en beter gekund.  


Voor velen zal dit er niet slecht uit zien (klik op de foto voor vergroting). Ze zouden er zelfs tevreden mee zijn. Maar geloof me dat het heel snel veel beter kan als jij start met de juiste dingen doen...

De Dxa scan liet zien wat ik eigenlijk al had verwacht. Het plan werkt als je consistent bent.

In deze afbeelding (klik op de foto voor vergroting) zie je mijn Dxa scan van juli 2017 t.o.v. 2018. Een Dxa scan is één van de meest betrouwbare manieren van het meten van je lichaamssamenstelling.


Met een Dxa meting meet je je totale massa, je vetmassa, en je magere massa. De magere massa bestaat uit alle delen van het lichaam die geen bot of vet zijn. Denk hierbij aan organen, pezen, ligamenten, spieren en vocht.


Zoals je ziet ben ik in een jaar tijd in gewicht praktisch niet omhoog gegaan, van 83,5 kg naar 84,7 kg. Maar ik ben in 12 maanden tijd wel van 10 kg vetmassa (12,6% in 2017) naar 5,7 kg (7,1% in 2018) vetmassa gegaan.


Daarnaast ben ik qua magere massa van 69,8 kg naar 75,3 kg (!) gegaan. Dit betekent 5 kg meer magere massa (grotendeels spiermassa) in 12 maanden tijd!

dxa-scan-rinus-2017-2018

Rinus Dxa scan Energylab 2017-2018

Om effectief spiermassa op te bouwen moet je het grootste deel van het jaar in een energieoverschot zitten. 

rinus-mei-2018

Foto Rinus 07-05-2018

Technisch gezien heb ik het zelfs niet in 12 maanden gedaan maar in 10 maanden. Hier zie je een foto van mij van mei 2018 (klik voor vergroting). Je ziet dat ik hier een stuk voller lijk dan op de foto hierboven.


En dat klopt ook. Het verschil is 5 kg magere massa!


Om dit op te bouwen heb ik 10 maanden lang gebulkt (in periodes van 3 maanden). Zoals je ziet op de foto ben ik in die periode ook vet aangekomen. Dit is helaas een consequentie van bulken (spiermassa opbouwen).


Ik zei dat spiermassa opbouwen een langzaam en moeilijk proces is. In het Spiermassa protocol leren we jou exact hoe jij dit zo effectief en efficiënt mogelijk kan doen, zonder het aankomen van teveel vet (wat er later weer makkelijk af te krijgen is).

Dit protocol werkt 100%... Toen ik mijn vetpercentage weer verlaagde was het resultaat boven verwachting.

Niet lang na de foto uit mei 2018 ben ik begonnen met het verlagen van mijn vetpercentage (d.m.v. de methode uit ons product het DTP). 


Het resultaat zie je op de foto uit augustus 2018.


Mijn doel was altijd om in 2018 in de beste shape van mijn leven te zijn. Dat is gelukt!


De basis voor dit resultaat heb ik gelegd door van 2017 tot 2018 eerst veel spiermassa op te bouwen d.m.v. een goed bulken plan.


Onthoud: Spiermassa is de basis voor jouw droomlichaam! Zorg er dus voor dat jij eerst de tijd neemt om een goede basis neer te zetten door middel van één of meerdere bulk periodes. Het Spiermassa Protocol kan jou daar 100% zeker bij helpen... 

rinus-na-2018

Foto Rinus 07-08-2018 

Dit Is Wat Jij Krijgt Bij Het Spiermassa Protocol:

sp-theorie-cover

Theorie Boek (e-book)

Een uitgebreid theorie met onze jarenlange kennis en ervaring. Alle informatie die jij nodig hebt over training, voeding, supplementen en lifestyle om jouw spieropbouw te maximaliseren. Met extra uitleg voor hardgainers!

sp-praktijk-cover

Praktijk Plan (e-book)

Een simpel stappenplan waarin we jou stap voor stap meenemen. Met dit praktijk plan weet jij exact hoe jij moet trainen, eten, progressie moet meten en eventuele aanpassingen moet doen voor maximaal resultaat.

trainingsschema-sp-3-dagen-mannen

Trainingsschema's (PDF)

12 Weken trainingsschema's voor 3, 4 en 5 dagen per week die volledig gericht zijn op het opbouwen van spiermassa. Wij geven jou de trainingssplit, oefeningen, sets, reps, rusttijden en progressieve opbouw. Deze schema's zijn door ons persoonlijk geschreven en getest.

macrocalculator-sp-mannen

Macrocalculator (Excel)

Zelf geen moeilijke berekeningen maken! Met deze macrocalculator bereken jij binnen één seconde alle startwaarden voor jouw voedingsplan. Jouw calorieën en macronutriëntenverdeling overzichtelijk weergegeven, voor hoge en lage koolhydraatdagen.

foto-mike-israetel-jared-feather

Londen 2018: Seminar Revive Stronger met Jared Feather en Mike Israetel

Over Droog Trainen Academie: Henry en Rinus

In 2013 zijn wij Droog Trainen Academie gestart vanuit liefde en passie voor krachtsport. Inmiddels hebben wij met onze kennis en ervaring honderden klanten geholpen bij het verliezen van vet, het opbouwen van spiermassa en het creëren van een gezonde levensstijl. 


Naast onze enorme interesse voor krachtsport (wetenschap praktisch toegepast) hebben wij passie voor reizen, eten, vrienden en familie. 


Ons doel is om het hele jaar door in shape zijn terwijl we genieten van alle mooie dingen die het leven te bieden heeft.

Het Spiermassa Protocol Is Niet Geschikt Voor ​Iedereen

Wij willen dat jij succesvol bent! Om effectief spiermassa op te bouwen is het belangrijk dat de omstandigheden waarin jij start goed zijn. Lees daarom hieronder of het Spiermassa Protocol op dit moment voor jou de geschikte keuze is.

voor wie is dit geschikt

  • check-circle-o
    Alle mannen die te weinig spiermassa hebben
  • check-circle-o
    Mannen die nieuw zijn met krachttraining met een vetpercentage <20%
  • check-circle-o
    Mannen die ervaring hebben met krachttraining met een vetpercentage rond de ~10% (of lager)
  • check-circle-o
    Gemotiveerde mannen (!)

Voor wie is dit niet geschikt

*Mannen die nieuw zijn met krachttraining tussen de 20 en 30% kunnen voor dit protocol kiezen als ze nu te weinig spiermassa hebben. Heb je al voldoende spiermassa? Kies dan voor het Droog Trainen Protocol mannen.

sp-mannen-cover

Het Spiermassa Protocol: De Fundering Voor Het Bouwen Van Jouw Droomlichaam

prijs-spiermassa-protocol

Heb jij moeite met spiermassa opbouwen of wil je gewoon meer spiermassa?

Koop dan nu ons zeer uitgebreide Spiermassa Protocol voor slechts €47 (i.p.v. €97) en start vandaag nog met het belangrijkste onderdeel voor het bouwen jouw droomlichaam: Spiermassa Opbouwen.


Na aankoop ontvang je van ons binnen enkele minuten een e-mail met inloggegevens. Log in en download direct het Spiermassa Protocol.


In het verleden al het DTP gekocht? Gebruik deze gegevens dan om in te loggen.

Waarom Wachten? Koop Vandaag Nog (En Start Direct):

logo-droog-trainen-academie

© 2018 Droog Trainen Academie. Alle Rechten Voorbehouden.