logo-dta

Onze Programma's

Het Droog Trainen Protocol (DTP) is ontworpen om jou te helpen je vetpercentage te verlagen met behoud van spiermassa. We doen dit door een combinatie van voeding, krachtraining (en cardio), en het focussen op gewoontes die helpen om een gezonde levensstijl (en voedingspatroon) te creëren.


Maak hieronder de keus voor het DTP mannen of het DTP vrouwen.



dtp-mannen-ebook

Droog Trainen Protocol Mannen

  • Hard, Effectief En Slim Trainen. Wij laten je ​3 trainingsprincipes zien ​die jij tijdens het vet verliezen kan gebruiken om jouw ​​opgebouwde spiermassa ​te behouden.
  • Flexibel Diëten. Wij geven jou alle kennis en tools die jij nodig hebt om effectief ​jouw vetpercentage te verlagen d.m.v. ​een passend voedingsp​lan en een flexibele methode met minimale restricties.
  • Alles In Eén Pakket. Kant-en-klaar protocol waar jij vandaag nog volledig zelfstandig mee kan starten, ongeacht jouw niveau of ervaring.

Prijs: €67 (eenmalig)

​​DROOG TRAINEN PROTOCOL VROUWEN

  • Hard, Effectief En Slim Trainen. Wij laten je ​3 trainingsprincipes zien ​die jij tijdens het vet verliezen kan gebruiken om jouw ​mooie vormen ​te behouden.
  • Flexibel Diëten. Wij geven jou alle kennis en tools die jij nodig hebt om effectief ​jouw vetpercentage te verlagen d.m.v. ​een passend voedingsp​lan en een flexibele methode met minimale restricties.
  • Alles In Eén Pakket. Kant-en-klaar protocol waar jij vandaag nog volledig zelfstandig mee kan starten, ongeacht jouw niveau of ervaring.

Prijs: €67 (eenmalig)

Het Spiermassa Protocol (SP) is ontworpen om jou te helpen effectief spiermassa op te bouwen met minimale toename van vet.​ We doen dit door een combinatie van voeding en krachtraining​, ​waarbij we focussen op het ​opbouwen van droge spiermassa en het beperken van toename van overtollig vet.


Maak hieronder de keus voor het ​SP mannen of het ​SP vrouwen.


sp-mannen-cover

SPIERMASSA PROTOCOL MANNEN

  • Hard, Effectief En Slim Trainen. Wij laten je exact zien hoe jij jouw spieropbouw kan maximaliseren door middel van deze 3 basis principes van training.
  • Flexibel Diëten. Wij geven jou alle kennis en tools die jij nodig hebt om effectief spiermassa op te bouwen d.m.v. ​een passend voedingsp​lan en een flexibele methode met minimale restricties.
  • Alles In Eén Pakket. Kant-en-klaar protocol waar jij vandaag nog volledig zelfstandig mee kan starten, ongeacht jouw niveau of ervaring.

Prijs: €47 (eenmalig)

sp-vrouwen-cover

​​SPIERMASSA PROTOCOL VROUWEN

  • Hard, Effectief En Slim Trainen. Wij laten je exact zien hoe jij jouw spieropbouw kan maximaliseren door middel van 3 basis principes van training.
  • Flexibel Diëten. Wij geven jou alle kennis en tools die jij nodig hebt om effectief spiermassa op te bouwen d.m.v. ​een passend voedingsp​lan en een flexibele methode met minimale restricties.
  • Alles In Eén Pakket. Kant-en-klaar protocol waar jij vandaag nog volledig zelfstandig mee kan starten, ongeacht jouw niveau of ervaring.

Prijs: €47 (eenmalig)

De DTA Workout Builders zijn ontworpen om jou te helpen structureel resultaat te boeken in de gym. Deze trainingsschema's (templates) kan jij zelf samenstellen waardoor je plezier ​EN resultaat ​eindeloos kan blijven combineren. Wil jij eindeloos progressie maken in de gym en veel betere resultaten behalen? Ga dan aan de slag met één van onze workout builders.


dta workout builders

DTA WORKOUT BUILDERS

Bouw ​nu je eigen professionele trainingsschema met onze trainingsschema templates. ​Wij hebben al het moeilijke werk voor je gedaan. Oefeningen kiezen en je kan direct aan de slag! ​Super simpel maar super effectief.


Wij hebben schema's voor 2, 3,​ 4, 5 en 6 dagen per week voor in de gym.


Van beginner tot gevorderde, als jij serieus met deze wetenschappelijk onderbouwde trainingsschema templates aan de slag gaat zal je versteld staan van de resultaten.


Prijs: €47 - €67 (eenmalig)

logo-dta

Contactinformatie:

Droog Trainen Academie
Kaarderhof 50
5709GJ Helmond
info@droogtrainenacademie.nl
KVK-nummer: 63416107

© 2019 Droogtrainenacademie.nl. Alle rechten voorbehouden.